niedziela, 23 października 2011

CANDY z wielu powodów




Wiele okoliczności składa się na ogłoszenie mojego candy, po pierwsze 100 post, po drugie dochodzimy do 10000 wejść na stronę bloga, po trzecie termin w którym chcę obdarować blogowiczów to 25 listopada, dzień moich urodzin, miło mi będzie świętować razem z Wami.

Zasady:
1. candy tylko dla blogowiczów
2. komentarz pod postem (tylko jeden)
3 banerek z informacją na  swoim blogu ( dla tych którzy mają swoje blogi po za Blogerem adres do bloga).

Na dziś do obdarowania bombka, co nie znaczy że to jedyny słodziak, czasu mamy troszkę więc będę informować co jeszcze dorzucę. Jeżeli komentarzy będzie powyżej setki wylosuję dwie osoby. Życzę miłej zabawy.






56 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza, więc pewnie nie wygram, ale nie darowałabym sobie gdybym nie spróbowała szczęścia u Ciebie. Staję więc w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejdę obojętnie koło takiego cuda! Zapisuję się, zaraz przystępuję do umieszczenia info u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zapisuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju po takie cuda ,koniecznie trzeba spróbować..! jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Nie mogę przepuścić takiej okazji więc grzecznie w kolejce staję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha świętujemy tego samego dnia,tyle,ze ja imieniny:)Nie przepuszczę takiej okazji,a bombeczka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce, może wygram:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. staję w kolejce po bombeczkę, tym bardziej, że będę potrzebowała pokaźnego kompletu bombek na moją pierwszą choinkę w nowym domku :) sama jeszcze nie zaczęłam robić i nie wiem, czy dam radę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Koło takiej bombki niemożna przejść obojętnie, zapisuje się , klik

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja wiem, łapczywa jestem... candy już u Ciebie wygrałam, bombkę też na stanie posiadam, nawet broszkę, która podobno mi się podoba, ale no nie mogę tego candy odpuścić:D

    Mała uwaga:) Zdjęcie na pasku bocznym nie przenosi na post candowy tylko do bloga dudqa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiło mnie to małe dzieło sztuki: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie by było dostać taką przecudowną bombkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna... ustawiam się w kolejce po takie cudo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bombka sama żadnej nie zrobiłam to może przynajmniej wygram taką piękność. Oczywiście wpisuję się na listę.

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję sie :D
    przecudna jest.. jak się uda to już mam dla niej piekny zakątek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja jeszcze chcę wziąć udział w zabawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się zapisuję! Cudna bombka, oby zawisła na mojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuje się:)
    Banerek na
    http://kilkascian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombka jest cudna. Chętnie sprawdzę jak się prezentuje na balkonie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, ja bardzo chętnie stanę w kolejce:) zapraszam też na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze miło jest mieć nową ozdobę na choince :)
    u mnie też coś rozdają - zapraszam :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką ochotą zgłaszam się na Twoje candy.
    Z niecierpliwością czekam na wyniki losowania.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna! ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowałam się spróbować, może będę miała szczęście w losowaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie.
    Ślę serdeczne pozdrowienia i uściski :*
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. witam. dopiero znalazłam ten blog. chętnie zapiszę się na candy,jeżeli jeszcze można...? ta bombka jest niesamowita. miło jest pomyśleć,że może czasami wygram.....pozdrawiam i zapraszam do mnie.Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna bombka ;) ustawiam się w kolejce i licze na szczescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękna! ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  31. też chcę :D
    baner w pasku bocznym ;
    stylizacje-i-makijaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zapisuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  33. chciałabym mieć taką oryginalną bombkę, piekna:)
    dusiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. pozdrawiam serdecznie ustawiając się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka piękna <3
    Ja również ustawiam się w kolejce. Będziemy razem świetować, Ty urodziny, ja imieniny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygrać coś stworzonego przez Ciebie, to byłby dla mnie zaszczyt!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna ta bombeczka.
    Może mnie szczęscie nie opuści:)
    Super zabawa.
    Nie mogę się doczekać losowania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana bombka jak marzenie. Kolejka długa szczęścia może zabraknąć... ale muszę spróbować.
    Moc serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja chcę, ja chcę :-)
    tę bombeczke i tę zabójczą Fryzię wygrać:-)
    ustawiam się do walki
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  42. Z ogromną przyjemnością zapisuję sie na cukieraska. W tym roku prawdopodobnie nie popełnie żadnej bombki więc bardzo liczę na wygraną :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Boska bombeczka, zatem ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. czyżbym była równo 50 może się uda bo o takiej bombce mogę se pomażyć ( ciągle wzdycham ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja z ochotą zapisuję się po cukierka, a bombeczka ma taki świetny "starociowy" wygląd, śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  46. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super bombeczka!
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale bombowe candy:D Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna bombka, zupełnie inny styl, niż moje ozdoby choinkowe, więc zapisuję się:)
    http://www.robotkowyswiatrudzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.