wtorek, 13 września 2011

Firanka

Za dobrych czasów  zrobiłam tę oto firankę, nie znaczy to że teraz nic nie robię, ale tyle różnych prac mam rozpoczętych, albo inaczej, są czasochłonne i dokończenie nastąpi w czasie bliżej nie określonym, więc pomyślałam, że pokażę to co już mam a nigdy nie prezentowałam. Firanka wisi w przedpokoju, niestety przedpokój przed remontem więc wisi w otoczeniu wstrętnych paneli, ale wszystko w swoim czasie.


Mam nadzieję że całkiem o mnie nie zapomniałyście, pozdrawiam zatem serdecznie i mam nadzieję, że niebawem będę mogła pochwalić się swoim małym co nieco, nad którym teraz pracuje.

13 komentarzy:

  1. Firaneczka śliczna i nadaje fajny klimat wnętrzu i jeszcze widok za oknem nie do podrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę zrobiłaś ją sama? To musiało trwać caaaaaaałłłłeeeee wieki! Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Ciekawy ptasi motyw. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna firaneczka i jak super prezentuje się w oknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta firanka! Niesamowite, że potrafisz taką zrobić.
    E tam panele. Jak na znane mi stany przedremontowe (u mnie) są jak w pałacu ;-)
    Bardzo piękne te szkatułki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale numer .Przecież się nie umawiałyśmy a ja właśnie też mam zrobione zdjęcia swojej zrobionej bardzo dawno firanki:)))Tylko teraz to nie wiem czy powinnam tą swoją pokazywać?Twoja jest bardzo ładna. Ja tak nie potrafię.Co nas zagadujesz panelami.Ja widzę dwa śliczne kufereczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Firaneczka jest cudna.Zazdroszczę TAKICH zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uauuuu!!!!Quantos trabalhos lindos por aqui amiga,abraçosss.

    OdpowiedzUsuń
  9. firanka ok, pudelka sliczne! a ja ciagle jestem przy poscie ponizej i rozwodze się nad pięknem koteczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu bym takiej firaneczki nie uszyła!!! Chylę czoła, jesteś niesamowita Kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna firaneczka i ile to pracy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna i z całą pewnością bardzo pracochłonna firanka.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna, i w ogóle kącik w świetnym klimacie :) pięknie decu kufry... ! a tak a propos decoupage - po mojej ostatniej próbie nadania nowego życia starej szafce - mimo wcześniejszego zachwytu nad Twoimi decoupage'owymi meblami - jeszcze bardziej doceniam Twój dryg i wprawę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.