czwartek, 25 sierpnia 2011

Pudełko dla Alicji

Och jakie mam zaległości jak patrzę na wasze blogi tyle w nich pięknych rzeczy , tyle wspaniałych zdjęć, i tyle mądrych słów. Nie wszędzie udaje mi się zajrzeć, ale jestem z wami mimo że nie pozostawiam komentarza.
Tym czasem pozdrawiam wszystkich odwiedzających serdecznie.
Jedyna rzecz jaką mi się udało zrobić przez ten tydzień to poniżej zamieszczone pudełko.Jak je skończyłam to skojarzenie jakie mi przyszło do głowy to że dziewczynka uwieczniona na obrazku jest Alicją z Krainy Czarów. Dla tego w tytule jest pudełko dla Alicji.


 

13 komentarzy:

  1. Prześliczne. Trafne skojarzenie. Lubię takie "staroświeckie" klimaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Delikatne, subtelne, bajkowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i romantyczne :-)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamonku, to jest przepiękne cudeńko:):):)
    wspaniałe jest to pudełeczko!!!
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, pudełko jest piękne.Tak ładnie je pocieniowałaś i postarzyłaś. Śliczne pastelowe kolory i nie ilość a jakość się liczy. Twoje prace są cudne. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co nam tam zaległości.Dopiero co zachwycałam się biżuteryjnym galimatiasem a tu następne cudeńko.
    Pięknie,nostalgicznie,romantycznie i brakuje mi określeń którymi bym chciała wyrazić całkowity zachwyt:))))
    Pozdrawiam i życzę dalej tak cudownych "zaległości"

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje dziewczyny, jesteście nader łaskawe, nie powiem że mi przykro z tego powodu,wręcz przeciwnie jest mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne,cudne,rewelacyjne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie zamurowało! , zachwycające ,przepiękne pudełko! gdyby kiedyś Ci się znudziło to chetnie sie nim zaopiekuje. Naprawde śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. kutija izgled divno:))....rub konturom i raspucavanje su odlični:))..
    pusa:))...
    M

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite... Po prostu przepiękne! Nic dziwnego, że do głowy przyszła Ci myśl o Alicji z Krainy Czarów bo to twoje pudełeczko prosto z takiej krainy zdaje się pochodzić :)
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ozdobione pudełko, aż mam ochotę wrócić do decoupage!
    Teraz pozwiedzam Twojego bloga, bo widzę, że jest na co popatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.