poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Praga i druga strona księżyca

Praga ma różne oblicza , w poprzednim poście pokazałam  to co mnie urzekło,   ale czuła bym się nie w porządku gdybym nie pokazała miejsc, wobec których też nie pozostałam obojętna i które w jakiś sposób pozostaną w mojej pamięci i będą mi się kojarzyły z tym miastem. Niestety wiele miejsc , które odwiedziłam było niedostępnych dla obiektywu, więc zostało mi fotografowanie witryn.








Dla wszystkich mających chęć powędrować po Pradze dłużej, zapraszam do galerii zdjęć

https://picasaweb.google.com/kowaljana/Praga?authuser=0&feat=directlink

Pozdrawiam serdecznie dziękując za odwiedziny i komentarze.

4 komentarze:

  1. Asia chyba wybrałaś nam miejsce następnej wycieczki,
    dzięki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże odmienny od poprzedniego ten etap podróży. Ale również przepiękny:)))))
    Życzę słońca bo u mnie znów pada:((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, fajnych obiektów! Bardzo mi się podoba ta spływająca woda, bardzo ciekawy pomysł!!! Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnej nocy :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.