piątek, 19 sierpnia 2011

Akcja-" przepis na szarlotkę"

Właśnie odwiedziłam blog Ściborówki, w ostatnim poście opisuje swoje wspomnienia z dzieciństwa a między nimi o rytuale pieczenia szarlotki na każdą niedzielę, myślę że to zwyczaj wielu domów, zwłaszcza w tej części lata. W komentarzach, Agnieszka zaproponowała żeby Danusia podała przepis dla porównania z tym, który sama wykorzystuje, a ja myślę że fajnie by było żebyśmy zrobiły taką akcję, "szarlotka z mojego domu"
Myślę że tak samo nazywające się ciasto ma wiele smaków, domowych klimatów i wspomnień.

Jeżeli spodoba wam się ten pomysł, to wrzućcie na swojego bloga w przyszłym tygodniu, taki domowy przepis na szarlotkę, tym samym będziemy mogły w jakiś sposób u siebie zagościć.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających

2 komentarze:

  1. całe zycie się odchudzam (bezskutecznie ! :) ),ale ten rytuał był w moim rodzinnym domu i jest u mnie .Właśnie trę jabłka-spady do słoików.

    Spojrzałam tylko pobieżnie na bloga (z braku czasu),ale widzę ,że trafiłam na pokrewną duszę :).
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No peeeeewnie - ja tu mocne postanowienie o odchudzaniu, bo nie dość, że zawyżone obwody, zwisy i powiewy, to na dodatek odebrałam wczoraj wynik - cholesterol przekroczony stan wysoki... :/
    A Ty tu o szarlotkach...
    Ja jeśli o wypieki chodzi, to tylko na twarzy, ale moja mama piecze super , jak będę miała okazję, wezmę przepis na "pycha jabcok"

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.