piątek, 8 lipca 2011

Zaklinacz deszczu

Dała mi mocno w kość pogoda, nieustający deszcz sączący się po suficie mojej łazienki przyprawiał mnie o mdłości, miałam wrażenie że słyszę kapiące krople w każdym kącie mojego domu, a to tylko mała strużka, która znalazła sobie gdzieś ujście. Zrobiłam sobie wtedy zaklinacza deszczu, zieloną przesiąkniętą słońcem łąkę. Pamiętam że zimą dzieci bawiły się kulą, która po poruszeniu wypełniała się śniegiem, moja będzie wystawiana ilekroć na dworze będzie słota.





Pozdrawiam wszystkich słonecznie, bo słonko wreszcie wyjrzało i znowu chce się żyć, życzę równie pięknego weekendu

14 komentarzy:

  1. Kula jest bardziej słoneczna niż na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kula! Ja mam kilka od zimy, ale jakoś weny na nie nie mam. Twoja tak ładna, że wystawiaj ją śmiało także w pogodne dni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak zrobić sobie talizmanik :-) Od razu poprawia się samopoczucie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fajne pomysły a realizacja też super. Napisz do mnie na maila jeżeli naprawdę jesteś zdecydowana na złożenie u mnie zamówienia i napisz co byś chciała. Pozdrawiam ciepło, chociaż słońca u mnie nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna;-)
    Ale najważniejsze ,że działa bo póki co słoneczko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna!Mamonku tylko odpraw nad nią jakieś czary,żeby skuteczna była:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i proszę u mnie dzisiaj słońca całe mnóstwo.Bardzo Ci dziękuje.Dbaj najczulej jak się da o Tego "zaklinacza deszczu" Będziesz miała naszą dozgonną wdzięczność:)))))))
    Pozdrawiam Cię słonecznie i oczywiście bezdeszczowo:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Espetacular ,parabéns!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kulo pełna słońca i urody,
    kłaniamy się nisko
    i oddajemy ci cześć.
    Za każdy promyczek słońca
    nasza wdzięczność będzie ogromna.
    A nasze rośliny będą kwitły dla ciebie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaklinacz deszczu i u mnie by się przydał!! Słońca, słońca mi trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na szczescie od paru dni slonko, dlatego wysylam je do Ciebie.
    Kula swietna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.