piątek, 15 lipca 2011

Usprawiedliwienie

Chciałam się troszkę usprawiedliwić, z reguły latem  wszyscy mają więcej czasu, zupełnie odwrotnie jest u mnie, w związku z tym gonie stale, przeglądam jedynie szybko wasze blogi i zachwycam się tym co robicie z zazdrością.
Parę dni temu otrzymałam od Janeczki frywolitkowy komplet, kolczyki i naszyjnik, ale jak to u Janeczki bywa, nigdy nie dostaję się tylko tego co się zamawia, w mojej paczuszce dodatkowo znalazłam piękne kolczyki, Janeczko pięknie ci dziękuję, a że nie zamieściła na swoim blogu tych wszystkich skarbów postanowiłam to uczynić sama.


Skończyłam wreszcie obrus, wiec już wyprany i uprasowany mogę wam pokazać

 Efekt jaki jest każdy widzi, jednym się spodoba innym nie jak to zwykle bywa, sama się sobie dziwię że dobrnęłam do końca. Pomagał mi wierny towarzysz mojej pracy
moje Leonisko kochane
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i przepraszam, że moja kula nie działa i znowu leje, dziękuję za miłe komentarze i do odczytania. :)

15 komentarzy:

  1. piękne rzeczy robisz, Mamonie ;-) najbardziej urzekło mnie zdjęcie "Moja Szafa" .... absolutnie fantastyczna... ! :-)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie,
    Gracja

    http://gracja-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ta Janeczka dobra duszyczka, śliczne rzeczy dla Ciebie zrobiła. Obrus piękny, delikatny wzór i kolor. Mnie się bardzo podoba. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nakit je predivan.Pozdrav.

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie jakieś dziwne rzeczy się dzieją,
    nie dochodzą do mnie zdjęcia,
    a moje giną.
    Nie mam Mani begonii i twojego obrusa też
    nie widzę.
    Psia kość....
    Buziaki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria w wykonaniu Janeczki nie nadaje się do komentowania.Poprostu żadne zachwyty Jej wyrobami uważam za niewystarczające.Obrusik jest przepiękny.Taki delikatny.Choroba co by można było zadedykować hafciarkom?:)))))))Leonisko to ma klawe życie.Ale nie dziwi mnie to.U takiej wspaniałej Pani nie może być inaczej.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrusik wspaniały,a prezent od Janeczki-nic tylko zazdrościć:)
    Ach i kicia cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tem um selinho no meu blog pra vc querida;fiz esse Mimo para presentear minhas amigas ARTISTAS, e vc com toda a certeza se enquadra perfeitamente. Passa lá amiga e pega o seu.
    Um beijão de boas vindas da amiga Cátia.
    http://catiaartesmanuais.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrócił obrusik i jestem pełna podziwu,
    w życiu bym tego nie zrobiła.
    Gratulacje:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet dostałaś! A obrus to cudeńko - uwielbiam haftowane obrusy i serwetki.
    Kot piękny i ma extra legowisko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, dziękuję za miłe odwiedziny.. widzę ,że i Ty nie próżnowałaś , ten obrus jest cudny i pewnie bardzo pracochłonny,a ozdoby kolczyki i wisiorek zabójczy! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá amiga,
    Vim conhecer o seu blog e amei, tem trabalhos muito lindos, meus parabéns.
    Estou te seguindo e te convido a conhecer os meus trabalhos também.
    http://as1001artesdomar.blogspot.com

    Excelente e abençoada semana
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny prezent. A obrus przepiekny i jak misternie wykonany.

    Na tej stronce znajdziesz mase monogramow w tym te co ja haftowalam:
    http://patternmakercharts.blogspot.com/ - hafty monogramy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello,
    The works are beautiful, congratulations.
    Come visit me on the blog:
    http://estanis-artes.blogspot.com
    Great weekend and kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo... widzę!! Byłam tu wcześniej tylko zdjęcia mi sie nie wyświetlały :( Leon - Kot przecudnej urody. Obrusik - tylko podziwiac, delikatny i uroczy. Janeczkowe biżuty - tylko zazdrościc, cudne są!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,dziękuję za odwiedziny u mnie i za miłe słowa.
    Obrusik przepiękny,bardzo mi się podoba-niezwykle delikatny i romantyczny :-)
    Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.