wtorek, 26 lipca 2011

Ten będzie dla mnie

Ten chustecznik będzie dla mnie, może jeszcze mocniej go przetrę, ale to nie jest ostateczna decyzja, niech postoi trochę, niech się z nim oswoję, mam jeszcze  3 szafki do pomalowania i przetarcia, tylko jakoś trudno mi się za nie zabrać, może dla tego że pogoda jest jaka jest, ale sza... bo miałam nie marudzić...


Chciałam żeby wyglądał jak wyciągnięty z lamusa i chyba mi się udało. Dużo słońca wszystkim życzę, sobie też.


ZAPOMNIAŁAM O NAJWAŻNIEJSZYM SKŁADAM NAJLEPSZE ŻYCZENIA WSZYSTKIM ODWIEDZAJĄCYM MNIE ANNOM


10 komentarzy:

  1. Łał, cudo. Czym Asiu zrobiłaś te napisy!!??

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. A ja siedzę trzy dni bezczynnie w Warszawie i troszkę mnie skręca, że nie mogę nic zrobić, bo wszystko wywiozłam do Zacisza. Chodziłam więc trochę po sklepach i zakupiłam materiały do dalszych prac. Chociaż tyle. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny.Rzeczywiście wygląda na bardzo stary i przez to właśnie ma ten urok.Śliczny.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I słusznie, ten jest najciekawszy:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jomo to w zasadzie prosta sprawa.To transwer, wyobraź sobie że nawet tego nie kserowałam tylko jest to wydruk z drukarki atramentowej, na wydruk naniesione trzy warstwy keju do transweru wydruków, potem moczyłam przez 5 minut w wodzie, delikatnie zrolowałam papier i nakleiłam klejem do decoupage, ot i wszystko. może to opisze kiedyś w poście ale już po powrocie z wkacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustecznik śliczny, bez dwóch zdań. I ja Ci życzę dużo pogody - podobno już w sierpniu upały:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Ci kochana za odpowiedź. Gdy już wrócisz, poproszę Ciebie o namiary na ten transfer, może w końcu przestanie być on dla mnie tylko postacią z bajki ;) dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale naprodukowałaś chusteczników! Ten podoba mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo stylowy, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.