niedziela, 24 lipca 2011

BRONKOWE wyróżnienie

Bardzo dziękuję Bronko za wyróżnienie, oczywiście że miło jest je dostać, ale podobnie jak Czarna Lola
mam wrażenie że to rodzaj łańcuszka, który każdy musi zaliczyć, bo jak nie to coś złego się wydarzy. Ja również złamię zasady tej zabawy, nie wyróżnię kolejnych blogów, nie potrafię wytypować mojej 16, mam problem ze zmieszczeniem w paskach nawigacyjnych wszystkich blogów, które odwiedzam i to traktuję za wyróżnienie, że każdego dnia staram się przeczytać to co piszecie, obejrzeć to co robicie i pozostawić ślad swojej obecności w postaci komentarza.


W sprawie 7 rzeczy o sobie
Nie znoszę dzwonka budzika, powoduje poczucie winy że marnuje czas.
Cieszy mnie jak dostaję kawę w babcinej filiżance z różami, udekorowaną biała pianką z mleka
Podziwiam ludzi którzy, każdego dnia coś tworzą i robią to z sensem, piszą i da się ich czytać.
Szanuję ludzką pracę, więc nigdy nie odsyłam dzwoniących telemarketerów do diabła.
Muzyka, której słucham - RMF Clasic, więc dla większości nudy.
Najpiękniejszy film jaki widziałam to "Życie jest piękne"
Jestem kociarą, mam dwoje dorosłych dzieci i cały czas tego samego męża.

Jak więc widzicie nudy, nic ciekawego







4 komentarze:

  1. Jak oglądam aktualizacje obserwowanych blogów to większość ma ten znaczek od 4 dni. Jakaś plaga dosłownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje nudy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje serdecznie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, z przyjemnością przeczytałam sobie tych siedem rzeczy o Tobie. Wniosek z lektury taki, że jesteś ciepłym, dobrym człowiek i cieszę się, że możemy się spotykać na blogu. Niestety dziś w Warszawie obudził mnie deszczowy poranek. Powiem szczerze,że jestem już baaardzo zmęczona ta pogodą i zaczyna mnie dopadać depresja. Pozdrawiam Cię cieplutko. Życzę miłego dnia mimo wszystko i na przekór pogodzie niech będzie pogodny i radosny, pełen weny twórczej.Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.