poniedziałek, 27 czerwca 2011

Złość, radość relaks

Tak się wczoraj rozzłościłam na to moje kanciaste serce, że musiałam odreagować. Wyciągnęłam mojego cały czas jedynego małżonka, na spacer nad Świder, a może to on mnie wyciągnął. Nie ważne. Świder to nieduża rzeka płynąca przez Mazowiecki Park Krajobrazowy, na terenie którego (niemal) mieszkam, co jak zwykle jest za daleko bo nie byłam na takim spacerze z 10 lat. Jakież było moje zdumienie. Mój Świder, w którym jako dziecko się kąpałam otacza dzika puszcza, pamiętam plaże i tłumy ludzi a tu cisza i spokój i jak urokliwie. Zresztą zobaczcie sami.






Ten spacer zmęczył  mnie i wyciszył, po powrocie rozprułam to swoje kanciaste serce, dzisiaj kupiłam ocieplinę i ponownie je uszyłam wygląda nieco lepiej, ale daleko mu do doskonałości.

9 komentarzy:

  1. Piękna okolica! I nie pastw się nad sercem, jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi tam się podoba ;o) Poza tym nie od razu Rzym zbudowano ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki! A serducho badzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Twoje serduszko jest idealne, widzi cuda przyrody, ludzką dobroć...
    A tak serio, to serduszko materiałowe jest śliczne, ja jeszcze żadnego xxx nie postawiłam, choć wciąż mam zamiar. Ale jeszcze nawet tamborka, ani kanwy nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tego nie rozumiem.Relaks i radość tak,ale dlaczego złość??????? Wiem jak to jest jak nasze wyobrażenie nie pokrywa się z osiągniętymi efektami.Ale nie przesadzaj PERFEKCJONISTKO:))))Fajnie Ci napisała gocha.A okolic tak Ci zazdroszczę że bardziej nie można.Trudno przyznaje się.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Joaśka, nie wolno pruć serduszek. Rozdarte serce nawet po zszyciu już nie jest takie samo. Mają być takie jakie wychodzą. Miejsce na spacery masz piękne. Zielono aż oczy bolą. Jest czym pooddychać. Udanych chwil relaksu Ci życzę w tej gęstwinie. Buziaki:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Świder świdruje zielenią dookoła. Piękne miejsce, i widać po drzewie, że bobry też je pokochały.
    Pozdrawiam
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. serce jeszcze urokliwsze się zrobiło, a świder... piękny jest ale sanepid chorobami straszy więc ludzie boją się kąpać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. To serce jest cudne, widoki zreszta też.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.