wtorek, 28 czerwca 2011

Obrus jako zestaw kreatywny

Obrus bawełniany, mulina igła wzór ze schematem, na którym pokazane jak pracować igłą przy każdym ściegu, to wszystko jako zestaw kreatywny zakupiłam u naszych blogujących przekupek. Jako osoba mało cierpliwa i zachłanna na  babską dłubaninę, rzuciłam się w wir pracy ciekawe co z tego wyniknie. Trochę mi się nie podoba że krzyżyki są takie duże ale skoro są już wymalowane to nie powinnam narzekać, prawda?Ale co zrobić kiedy to leży w ludzkiej naturze, zimno - źle, gorąco - źle, nie pada źle, pada -źle i tak dalej. Nie przepadam za takimi cukierkowymi kolorami, ale przecież dali mulinę więc jej nie wyrzucę. A zresztą przecież zaczynam swoją przygodę z haftem, więc dla treningu sobie ten obrus wyhaftuję informując w tak zwanym międzyczasie o przebiegu prac. Pozdrawiam, cierpliwych odwiedzających , czytających i komentujących, to co ja tutaj wypisuję.



8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wyższa szkoła cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wypisuj, wypisuj!! Fajnie się Ciebie czyta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób te xxx, pokazuj a ja będę podziwiać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i jeszcze raz podziwiam.
    Piękny obrusik będzie. Koniecznie zdawaj relacje z prac;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chylę czoła przd Twoją cierpliwością.Wystarcza mi zdecydowanie widok takiej ilości krzyżyków:))))Napewno będzie to piękne dzieło.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, taki delikatny. Będzie bardzo elegancki.
    Mnie akurat kolory bardzo odpowiadają, są takie letnie. Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to nie cierpie igły z nitką. Tym bardziej podziwiam wszystko co uszyte i wyhaftowane. A Twój obrusik zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny idę szyć:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.