środa, 15 czerwca 2011

No i utknęłam na dobre

Dziewczyny pomóżcie, rzuciłam się na głęboką wodę, nie mam pojęcia ani o haftowaniu ani o szyciu, to pierwszy mój wytwór, więc potrzebne są konsultacje.Po pierwsze znalazłam w necie taki schemacik do haftu, popatrzyłam, haft w jednym kolorze, nie będę się rzucać bardziej spróbuje.
Dzierganina jest na tym etapie co widać, ale sama w sobie jest bezpłciowa, myślę co z nią dalej zrobić, obrazek ..... bez sensu wole jakieś przedmioty użytkowe więc może podusie, a jak podusie to z czym ją połączyć, co dalej z tym zrobić ratujcie!!!!!!!!!!!!


To przykłady materiałów które znalazłam w domku i które ewentualnie mogą pasować.
Piszcie, proszę!











BLOGER zjadł znowu moje zdjęcie butelki z wcześniejszego posta  więc je sobie tu zamieszczę tak gościnnie.





8 komentarzy:

  1. Jak Ci wiadomo hafty nie są moja nawet słabą stroną.Ale zrobiłabym z tych kompozycji poduszkę,wykorzystując ten jadnobarwny materiał.Obszyłabym ją koronką bawełnianą w kolorze haftu.Albo atłasową szeroką wstążką,ale również w kolorze haftu.No to się pomondrzyłam.Ale pozwoliłaś.
    Pozdrawiam baaaardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelka extra!
    A co do prośby o rady na wstępie, to tak : Szyć nie szyję, więc nie pomogę. Jeśli o krzyżyki chodzi, to stawiam dopiero pierwsze kroki, więc też nie bardzo :) Ale chęci pomocy miałam :)
    P.S. Dzięki za miłe komenty na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję ci bardzo za komentarz! bardzo mi miło! Sofia

    OdpowiedzUsuń
  4. podusia to dobry pomysł :)
    do zobaczenia 14 sierpnia - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam żadna specjalistka, ale żeby Ci haft nie zginął, dodaj tkaninę w jak najbardziej stonowanym kolorze. Te, co tu pokazujesz, są troszkę za bardzo wzorzyste i odwracają uwagę od haftu, a cokolwiek sobie wymyślisz, czy to torebkę, czy poduszkę, to haft powinien być na pierwszym planie, bo przy nim się najwięcej napracowałaś. Przykładaj zatem kolejne szmatki, aż sama stwierdzisz, że to jest to! :)

    Poza tym fajnie tu u Ciebie. Chyba się zadomowię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wbrew pozorom piękny haft i bedzie ładna podusia w zestawieniu z tym materiałem ktory przystawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję koroneczko znalazłam szary aksamit i pokazywałam go moim mak -owym koleżanką i zgodnie doszłyśmy do wniosku że z tym aksamitem będzie ładnie, jak wystarczy mi cierpliwości do szycia to mam nadzieję że zaprezentuje niebawem.

    Dziękuję wszystkim za odwiedziny i dobre chęci

    OdpowiedzUsuń
  8. No to chyba będziesz szyła podusię..Ja swoje hafty mam i na poduszce, jako wieczko skrzyneczki czy szafki.A może zrobisz jakiś woreczek i haft przyszyjesz na nim.Już gdzieś tak widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.