piątek, 17 czerwca 2011

Letnie remanenty

Przeglądając różne miejsca i kąty przypomniałam sobie o dwóch przedmiotach, które jakiś czas temu zrobiłam a nigdy nie zostały pokazane, tak naprawdę  nie wiem z jakiego powodu, jedną jest mój dekupażowy naszyjnik robiony techniką makramy, z wykorzystaniem lnianego sznurka i korali drewnianych, a drugą jest papierowy abażur z IKEI dekupażowany techniką serwetkową.



Pomyślałam że być może kogoś zainspirują. Dziękuję, że mnie odwiedzacie, to zobowiązuje i motywuje do dalszej pracy, pozdrawiam wszystkich zaglądających.

Bloger niestety dalej szaleje, w moich postach pokazują się linki do Bajki jakaś wariacja panuje, zjada dalej zdjęcia czy ktoś jeszcze ma takie problemy?

8 komentarzy:

  1. Boję się głośno powiedzieć że u mnie spokojnie na blogu jest (puk puk w nie malowane drewno) co do naszyjnika i lampy - są super :) właśnie wczoraj przeglądałam książkę o makramie i mam mocne postanowienie nauczenia się tej sztuki :) A jak się ma papierowa wiklina?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dziś jestem już troszkę lżejsza od pracy i mogę spokojnie po blogować. Naszyjnik bardzo fajny taki letni, lekki. Super. Ozdobienie abażuru też ciekawe. A motyw mi się bardzo podoba. Mam identyczne serwetki. U mnie z blogiem na razie OK. Chociaż ostatnio nic nie piszę, bo nie mam czasu.Ale to już nie długo się zmieni. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, wiklina na razie leży bo się złapałam za szycie, jak zwykle siedem srok za ogon chwytam, mam głowę pełną pomysłów tylko doba stale za krótka.

    Aniu mam nadzieję że wkrótce odżyjesz, jeszcze tylko tydzień, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik,a co do kłopotów bloggerowych to ja korzystam z dwóch przeglądarek,przez explorera nie mogę komentować,a przez mozille jest ok.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można było ukrywać przed nami takie piękne rzeczy.Zwłaszcza ten śliczny naszyjnik.No dobrze już nie marudzę,przecież w końcu pokazałaś.Abażur tez kapitalny.Co do problemów blogowych znikały mi zdjęcia ale powróciły.Narazie spokojnie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ciągle problemy z obserwowaniem, raz jestem a potem mnie nie ma i już mam mętlik.

    Ale do rzeczy. Naszyjnik przepiękny!!!

    Dziękuję za odwiedziny i serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że pokazałaś swoje wytwory! Piękne, bardzo mi się abażur podoba:)
    Ja póki co nie mam problemów z blogerem; mam nadzieję, że Twoje się wkrótce skończą.
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik jest śliczny i bardzo oryginalny. Och muszę koniecznie zrobić sobie podobny;-) chyba się na mnie nie obrazisz?
    Lampa wyszła super. Masz głowę pełną super pomysłów.
    Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.