środa, 8 czerwca 2011

Candy, Candy

Gdzie nie otworzę bloga tam wszędzie candy, zaczęłam się zastanawiać o co w tym chodzi, jestem migrantką z Onetu w zasadzie moja działalność na Blogerze jest krótka, ale ta zabawa zaczęła mi się podobać, więc bez specjalnego powodu, no może poza waszą życzliwością, która mnie ujęła, ogłaszam u siebie CANDY, na ogólnie przyjętych zasadach. Do wygrania jest ta oto butelka, myślę że będzie fajnym dodatkiem do truskawkowych soków i nalewek.


Zapisy do 30 czerwca, nie wiem co jeszcze powinnam zamieścić w razie czego dziewczyny pomóżcie.
Dla wszystkich odwiedzających, wystarczy wpisać się w komentarzach podając nik. Ogłoszenie wyników 1 lipca zapraszam do wspólnej zabawy 

48 komentarzy:

  1. Hurra!!! Jestem pierwsza chętna na cukierasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta buteleczka, jeśli mogę to tez ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za dołączenie do grona obeserwatorek :) No i komentarz :) A w Candy chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! I chętnie na candy się zapiszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O a ja jakoś przeoczyłam candy,ale już się poprawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę jeszcze raz bo w blogowaniu chyba jestem jeszcze nie najbystrzejsza. Wiem, że na candy trzeba się zapisać, ale teraz chyba jeszcze powinnam jakąś informację zamieścić na swoim blogu. Jak to się robi?Pomocy:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodnie z życzeniem wpisuję się w tym poście. ;) Bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! /decoupage-krystyna.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję i ja =}
    Pozdrawiam
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze, może i ja się załapię
    na pięknościową butlę w haftowanej koszulce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to zrobić, żebyś mnie wylosowała ... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna buteleczka. Zgłaszam się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. w takiej buteleczce najlepiej by się prezentowała nalewka malinowa, więc może mi się poszczęści
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomiędzy ziemią a niebem piję nalewkę za Ciebie :).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i ja z nadzieją na odrobinę szczęścia .
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jest świetna!! z chęcią sie zapsizę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zapisuję:)Oraz zapraszam na moje candy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie i romantycznie więc nie może mnie tu zabraknąć:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również chętnie dołączę do wesołej kolejki. Chyba prze tę wirtualną nalewkę tak tu wesoło :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Grzecznie staję w kolejeczce i zapraszam na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam przeróbki, chętnie wezme udział w Candy

    OdpowiedzUsuń
  22. Zanim zorientowałam się, że to Candy...zobaczyłam tę butelkę i powiedziałam "WOW jaka cudna" :))))
    Na prawdę przepiękna :*
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie i zapisanie się na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, jeśli można to i ja się zgłaszam ;)
    gessekai.blox.pl - w pasku bocznym

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna buteleczka. Już wiem co by w niej było ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie haftowana buteleczka więc i ja się po nią ustawiam :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z takiej butelki nalewki smakowałyby wybornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczności rozdajesz, z chęcią się po nie ustawię :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna butelka ;) zapisuje się i zostałam obserwatorką -takie tu cudeńka, że grzechem byłoby nie "wchodzić" tu częściej :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - nevermorequeen.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Co za wspaniałości rozdajesz ;o) Ja z wielką chęcią przycupnę sobie tutaj i poczekam na losowanie ;o) A nóż widelec mi się uda ;o) Pozdrawiam ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. na takie cukieraski warto stanąć w kolejce:) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna butelka - zgłaszam się do zabawy ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ale śliczna :)) staję w kolejce i ja :))
    http://myszka87-kasia.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam na nią chętkę i plan zagospodarowania przestrzennego. Dołączam do gry i zapraszam do mnie - jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Smakowity cukierasek ! Stanę w kolejeczkę i ja :)
    bonna - www.bonnaaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. piękności! cudowności...
    uda mi się...? czy mi się nie uda...?
    :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nalewki mam, naczynie śliczne by się przydało. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna buteleczka :) Liczę na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  41. oj przydałaby mi sie taka buteleczka do wiadomo jakich celów:):D
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. zahipnotyzowała mnie ta flaszeczka...
    zapisuje suę więc i zapraszam równocześnie do mnie po stempelkowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Butelka jest cudna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  44. No świetna buteleczka, : )
    pozdrawiam, natala. k@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakbym ja została wylosowana, to będę na nią "chuchać i dmuchać";a tak na poważnie nie będę ukrywała, że stanowiła by piękna dekorację w moim domku:)strasznie mi się podoba,więc ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.