czwartek, 19 maja 2011

Kobieta zmienną jest

Cóż, poeci politycy zwykli zjadacze chleba wszyscy wiedzą, że mamy złożoną naturę, za to nas kochają, nie mogą pojąć tej złożoności a ta ich pociąga. Z jednej strony jest to nasz atut, z drugiej wkurza to tych naszych panów niemiłosiernie,( czy tylko panów) ale ja nie o tym. W zasadzie to tylko chciałam się wytłumaczyć, że tak różne rzeczy wrzucam na tego bloga, myśli nieoprawione, fotki z ogrodu, zdjęcia nieudane, to pewnie świadczy o mojej emocjonalności, ale blog jest taką formą wyrzucenia z siebie tego co zalega, podzielenia się wszystkim i tym co fajne i udane i tym co się spartoliło, dla tego wrzucam kolejne zdjęcia butelek, żeby sobie były i już.






7 komentarzy:

  1. Jaaaki wysyp prac! Ja za Tobą nie nadążam :) Z ostanich najbardziej mi się spodobała zawieszka ''toaleta'' - świetnie podcieniowany szablonik, ładnie wkomponowany motyw, wszystko idealnie pasuje do kształtu deseczki. Dla mnie - bomba. Skrzynka na skarby - ciekawy efekt uzyskujesz i nie mam pojęcia jak to się robi... kiedyś też ''soliłam'' ale mi wychodziły miedziano-turkusowe lub złoto-niebieskie te solenia :(Ładna praca. No i ostatnia butelka waniliowa- skromnie, oszczędnie a zarazem elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oxi ostateczny efekt zależy od zestawu farba- sól ja używam farby Idea patina 138 i sól 711, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślę że taka różnorodność na blogu jest fajna i ciekawa. Butelka piękna - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej nas nie nudzisz.Ja tam lubię te zaskoczenia.Butelki bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, slicznie te butelki ubralas.

    Odpowiem na pytanie pozostawione w komentarzu, do naniesienia napisu na tkanine uzywam PAPIERU TRANSFEROWEGO wraz z nim jest instrukcja wiec chyba nie musze pisac co i jak.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No pierwsza buteleczka jest przesliczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dziekuje, ze wpadlas z wizyta, bo teraz moge wpadac do Ciebie:-)
    A...odnosnie zazdrosci...gdybym tak pokazala Ci stan moich palcow - gwarantuje- cala "zazdrosc" ulecialaby, niczym pierwsze tchnienie wiosny;-)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co nie znaczy, ze tylko pierwsza jest sliczna!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.