poniedziałek, 9 maja 2011

EKO RADOŚĆ

W zasadzie Bronka już wszystko napisała, po raz pierwszy brałam  udział z naszym MAK iem w pikniku ekologicznym, było wesoło   i kolorowo. Gdyby tak jeszcze było parę stopni więcej byłoby cudownie. Chyba nie miałam okazji wcześniej przedstawić moich kumpelek, oto nasze rękodzielnicze bractwo:
M - Mania
A-Asia
K- Krysia
albo jak kto woli
M -mało
A - atrakcyjne
K -kobiety
Każda ma swoją rękodzielniczą działkę Mania szyje, ja decoupaguje a Krysia robi superowe collage, spotykamy się w środy i usiłujemy coś wspólnie robić, z reguły kończy się na gadaniu, ale twórczym.








5 komentarzy:

  1. No właśnie, na gadaniu......
    i pora to zmienić,od przyszłego tygodnia
    koniec obijania, bo znów będziemy musiały
    zmienić nazwę.
    Tym razem na "MAŁO AKTYWNE KOBIETY" a to
    nie brzmi dobrze ;-D
    A poprawę zaczniemy od założenia bloga Mani.
    I co ty Asiu na to, damy radę?
    Buziaki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, te Mało Atrakcyjne... to nie pasuje do Was absolutnie.Bardziej Tu widzę Trzy Muszkieterki.I chyba się domyślam kto Tym Towarzystwem Dowodzi.Dobrze myślę Krysiu? A takie pogaduchy napewno w życiu są bardzo potrzebne.Poobijać też się od czasu do czasu człowiek musi, bo się udusi.Miałam wielkie szczęście jedną z Was poznać osobiście, więc może mi Darujecie to wymandrzanie.
    Pozdrawiam Bardzo Serdecznie Całe Rękodzielnicze Bractwo:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Musimy naszej Mani założyć bloga tam to będzie co oglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Juta, ty już ich nie broń;-D
    One są tak zdolne aż im zazdroszczę,
    to ja chociaż postroszę piórka,
    żeby się trochę dowartościować.....;-D
    Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie macie z tymi spotkaniami....A skrót rozszyfrowałam inaczej : Miłe Atrakcyjne Kobiety :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.