czwartek, 26 sierpnia 2010

Kryzys zażegnany

Już mi moja niedyspozycja minęła, taką przynajmniej mam nadzieję, bo świat widzę już nieco inaczej, no cóż nastąpiło zmęczenie materiału, ale otaczają mnie fajni ludzie, którym chciałabym podziękować, za to że są wyrozumiali i pozwalają mi czasem mieć gorsze dni, nie dokładając do całej sytuacji ni grama dziegciu.
Zrobiłam zdjęcia lustra,  starą ramę obiłam lnianym płótnem, (które notabene dostałam od mojej Mani dziękuję)  wcześniej tym samym płótnem tapicerowałam stare krzesło wyszukane na targu staroci za przysłowiową złotówkę. Razem tworzą całkiem zgrany duet nieprawdaż?

3 komentarze:

  1. Przesliczne rozyczki.One sie sprawdzaja w kazdym wnetrzu,chociaz niektorzy twierdza,ze to temat bardzo wyswiechtany.Lustro i krzeselko wyszlo Ci iscie w TILDOWYM STYLU:-)
    Ja tu poszukuje takich materialow,bo tez mi sie marza rozne takie roze,male i duze:-)
    Pozdroweczka-psiankaDK-
    achaaa...dobrze,ze Ci przeszlo-bo mnie przestraszylo!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas takie skarby można znaleźć w sklepie z używaną odzieżą. Na pewno nie może być tych motywów zbyt dużo w jednym pomieszczeniu, bo zaczyna mdlić od tej słodyczy, a po za tym pomalowałam ściany na taki zimny szaro zielony kolor to je trochę studzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiulku-TY nie wiesz??
    Candy to bardzo wazna rzecz-jesli Ci sie uzbiera 100 obserwatorkow,albo np.masz setny post,wowczas OGLASZASZ 'CANDY'.
    ROBISZ JAKAS PIEKNA RZECZ,ALBO KILKA RZECZY I POTEM POKAZUJESZ TEGO ZDJECIE W BLOGU.Ludzienkowie komentujac.-zapisuja sie na Twoje Candy a Ty potem ,z ilosci zapisanych robisz losowanko.Mozesz uzyc mechanicznego RANDOM do losowania a mozesz tez tradycyjnym sposobem zatrudnic kogos z rodziny a takze KOTA,lub PSA.Piszesz karteczki i losujesz jedna nagrode,czy dwie a moze trzy.Osoby wylosowane-otrzymuja od Ciebie prezenty-robisz paczuszke-prosisz o namiarki i wysylasz.
    Aby sie Candy stalo za dosc-osoba wylosowana MUSI MIEC TWOJ ANONS O CANDY U SIEBIE NA PASKU BOCZNYM,JAKO ZDJECIE PODLINKOWANE-to jest warunek si-ne-qua-non:-)
    To tyle...'Candy' to rozdawanko slodkosci a slodkosciami sa te rzeczy,ktore oddasz innym i ktore tego KTOSIA uciesza...
    Caluski...dla Tomcia tez:-)
    -od psianki z DK-

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.